Får jag be om er beundran och respekt??

Jag har precis kastat 4 hekto purfärskt lösgodis i sopkorgen!!

En del frågor kan uppstå :

1. Idiot! Varför köpte du detta då?
2. Men, tänk på barnen i Etiopien. Dom hade blivit mer än lyckliga öven en banankola!!
3. Så spexig du är, du ska alltid gå dina egna vägar!
4. Var det inte du som gjorde ledrollen i Gayporrullen "Sven does Copenhagen"?

Jag svarar givetvis omgående :

1. Ja varför? det var mitt sockerberoende som drev mig in i träsket återigen.
Vem kan motstå Fazer,s kockosprickar som verkligen fläker ut sig framför en i godishyllan??
Ok, dom flesta, men uppenbarligen inte jag!
2. Du lever kvar i 80-talet! Geléhallon finns idag även i Etiopien!
3. Yeah,,,baby!! You know whattt you´re talkin about!! Aha, hej Mamma...förlåt då!
4. Ehm, nej det vill jag inte bekräfta...nej nej!! typ!!

Nu ska jag banne mig ta tag i detta sockerberoende...kommer snart att sitta på en parkbänk och injecera sockerlösning mellan mina tår.

Hemska tanke!



Viljan.......svag......får inte.................köpa!!!!         (Montage såklart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0