Aftonbladet-samandrag 20/7

Här följer ett litet sammandrag om vad som stått att läsa i aftonbladet denna dag, för er som har haft vett nog att göra viktiga saker. Headline var :




Tragiskt såklart, men jag säger som min gamla granne sa en gång till mig.

Hellre leva ihop med 191 katter än med...





Sen är det väldigt synd om Anders Lundin. Man vet att det är synd om en kändis när kvällstidningarna tar fram den där "jag är alldeles förkrossad-bilden" som finns i någon liten gömma på redaktionerna. Det verkar konstigt nog finnas en sådan bild (förutom när det gäller Anna Book, på hemme finns det minst sjutusentrehundratolv stycke) på varenda kändis i klass B till E här i landet... (lovar att redovisa detta i ett senare blogginlägg). Detta har iaf hänt :




Måns Zelmerlöv har blivit erbjuden att ta över Allsång på skansen och Anders Lundin är förkrossad såklart. Detta var ju hans chans att få sjunga sina egna barnvisor inför andra än sina egna barn. Anders ska dock vara glad att han är olyckligt ovetande om vilka som tillfrågats innan Måns, men tackat nej (alternativt ej svarat) ;


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0