5000 pix och en tand...

...fattigare.

Så kan man väl sammanfatta denna dag om man vill göra det lätt för sig.

Hade planen klar framför mig :

8:00-9:00 Vakna
9:00-10:00 Hitta någon tapper själ som ville ta en fika.
11:00-13.30 Fika. Tack espresshohouse för att ni finns!
14.10-15:00 Ligga hos tandläkaren Maria och dra ut en tandj%¤#%l
15:00-16:30 Gå runt med tandläkarbedövning lyckligt ovetandes om vad som komma skall
16:30-06:00 Ha förbannat ont och tycka synd om mig själv.

Nu blev det ju inte riktigt så.

Marie (superduperkompis!!) ställde tidigt upp på en fika (tack för att du finns).
Maria (superdupertandläkare!!) behövde i princip bara be min tand att lossna lite snällt, så var den ute.
Bedövningstiden gick åt till impulshopping (6 tröjor och ett par jeans rikare och en massa pengar fattigare).
Smärtan försvann efter en ipren, två alvedon och en tupplur.




Har fått påpekanden efter mitt inlägg om Löfbergs Lila igår...

"Men Martin...på jobbet dricker du ju säkert ett par liter Löfbergs Lila om dagen..."

Ja det är sant...men där handlar det om en ren livsuppehållande åtgärd!!

Så det så!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men har du inte försäkringen??

Som man betalara varje mån en struntsumma så man slipper dyra kostnader..du måste fårga nästa gång så du kan teckna det =0)

bryr mig om

Puss och kram på dig och din snygga sambo

2010-01-12 @ 13:10:41
URL: http://pinnsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0