Förlåt...

...kära, trogna läsare av detta försök till blogg. Är fullt medveten om att jag vart borta alldeles för länge för att jag ska ge det seriösa intryck jag iofs knappast ger ändå med innehållet i min blogg.
Jag skulle kunna skylla på och bortförklara detta på många sätt, men jag väljer att lägga all skuld på Konung Gustav den V.

Varför?

  • Gustav V var hårt tagen av demenssjukdom sista åren i livet och kan mycket väl ha gjort något som orsakat min långa frånvaro.
  • Hovet är säkert inte särskillt intresserad av att läsa denna blogg och därmed sitter jag inte i skiten genom att skylla på gammelkonungen
  • Jag har mer eller mindre officiellt gett upp möjligheten att erövra Madeleines hand
  • Gustav den V är väldigt död och kan inte försvara sig...

Häpp!


 

För övrigt så har jag självagat mig själv genom att smiska mig dagligen sista dagen och ej ätit godis på två timmar för att sona min frånvarosynd... Jag erbjuder även alla som anmäler dig i kommentarsfältet en kopp kaffe med mig inom en snar framtid... det kan dock bli "enspännskaffe" på jobbet då det är där jag kommer att tillbringa en stor del av nyss nämnda snara framtid...så, what´s waiting for??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0