Borde väl...

...sova nu. Men jag läste nånstans att sova är för loosers så det går ju inte. Vill ju bibehålla min status som superhero.

Gör en liten iritationslista då...denna gång MUSIK...

3. TAKiDA (givetvis med litet i...lite spexigt!!)

Förmodligen Sveriges (ber om ursäkt Finland!) sämsta band någonsin.
Skulle nog kunna sträcka mig till att tillochmed utnämnda detta band
till "kings of übermainstram".


2. Rabih Jaber



ÄNTLIGEN ute ur idol. Säkert en hur go kille som hellst, men sjunga kan han ICKE!
Låter snarare som en beatboxmaskin. Sen fixar jag väl inte personligen sångare som
låter som en tennispelare efter varje textrad...
"-All my life...EHH!! I looked for someone like you...EHH!!" osv osv.
Och det är inte nördigt att se Idol...det har mamma sagt!!


1. Känd folkkär artist

Jag vill inte hänga ut någon icke dömd så här utan vidare så jag väljer precis som kvällspressen att "blura" bilden på den folkära svenska artist som tydligen roar sig med att slå sina flickvänner...


Får citera min andra hälft..."I Jymden, kan ingen höra dig gråta!"


Slutligen...
Alla barnen letar efter styckmördaren,
utom Lasse...
han ligger i kasse.


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag gillar att du försöker skylla takida på finnarna, men... de är ju faktiskt från ånge, alltså var vi nästan grannar med dem när vi växte upp, och då måste man gilla dem lite bara därför!

2009-11-07 @ 22:47:42
Postat av: Martin

Nu blir det ännu värre detta...är dom svenska?? Åh jisses. Nu måste jag abdikera! Kan du få dom att stanna i Ånge möjligtvis? Måste givetvis editera denna blogg!!

2009-11-08 @ 02:15:10
Postat av: Fanny

nog för att jag var i ånge förra helgen, men jag träffade inte på dem. möjligt att de redan sluppit ut ur hålan!

2009-11-08 @ 17:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0