VIP-Gäst!!

Fick ett fint litet brev från klädkedjan MQ igår.

Jag var härmed inbjuden som VIP-Gäst inför starten av rean inom kort.


Nu fick jag ju givetvis inte detta lilla brev för att jag på något vis är någon farm av viktig person för varken MQ eller någon annan klädkedja, utan snarare för det faktum att jag för ovanlighhetens skull nyligen lät mig övertalas att bli medlem i deras kundklubb i samband med ett inköp av en finfin laptop-väska där nyligen.


Skitsamma, blev iallafall inbjuden till att under en timma vandra runt innan "vanligt folk" och välja och vraka bland vad kedjan hade att erbjuda. Erbjudandet gällde dock bara i den butik jag blivit medlem, varför inbjudan nu gäller under 1 timmas tid en tidig förmiddag i Sturegallerian i Stockholm.




...tror att jag åker ändå. Lär ju få mingla lite med kronprinsessorna då jag är
en så otroligt viktig person just denna dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0