Nattmacka goes Tokio Hotel

...så klev jag som så många gånger upp för att ta mig en liten nattcanapé...eller nja, nattmacka kanske man ska kalla det...eller nja, snarare 7 knäckebrödskivor fullkletade med Lätta (<-- i dessa tider då bloggare som lever på sina silconinlägg, får pengar a´la multum för att nämna och "gilla" varunamn, så kan jag väl få fem spänn av smörindustrin för denna fantastiska reklam??) och alldeles för många lager ost.

Jag vet inte riktigt varför jag vaknar med dessa cravings natt efter natt. Det behöver inte handla om wasa knäckebröd (<--- fem spänn till???), utan kan lika gärna handla om tre chokladkakor, en stor vitkål eller en påse kanelbullar...frysta kanelbullar som med glädje och ren njutning omvandlas till magont.

I natt hamnade jag framför tv,n. Ögonen hänger inte med så bra klockan 03,34, och jag var ganska säker på att det var "Mannen som talar med hundar" som visades. Det var en pudel, en kinesisk nakenhund bland annat som hoppade runt och förde ett fasligt oväsen om dig... Som vanligt tänkte jag...nu kommer snart Ceasar in och talar om dominantta hanar, koppel och fjäpiga hussar.

Jag ser då plötsligt att en av hundarna har bandana och en riktigt missanpassad keps på sig... Ceasar fortsätter att lysa med sin frånvaro, och självklart visar det sig att...

...jag hela tiden sett en livekonsert med Tokio Hotel



...bör kanske tilläga att ingen hund kom till skada under skrivandet av denna blogg!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0