La dolce vita!! (??)


Ja idag har det inte blivit mycket till bloggande, och det är ju idiotiskt att jag sitter och gör detta just nu då, med tanke på att jag börjar jobba om cirkus fem timmar. Men vad gör man inte för sina trogna fans (jaja, hej Mamma!!). Så det blir väl ett par rader ändå dårå...

Kan ju börja med att konstatera att detta med att städa inte är helt fel egentligen. Under avfrostning av frys och städning i övrigt hittades följande :

  • 7 stycken prima fläskfiléer. Nu blir det allt från filét mignon till fläskfilétfiskbullar kommande dagarna.
  • 4 stora bitar kassler, och det är ju gott...jo det är gott...JOOO!
  • Ingen glass (fan!)
  • 500 spänn i min necesär...toppen! Hur den hamnat där är en gåta, men likt förbannad låg den där och bara bad om att få bli spenderad.
  • Ett jäkla massa damm...mindre roligt.
  • "Tvåton" ...damen som sitter och spelar flöjtlåtar bestående av två toner utanför nordstan.

Har för övrigt vandrat runt idag och känt mig iaktagen av en massa folk...efter att ha tvingat bort tankarna på att jag måste ha tandkräm i hela ansiktet så började jag efter ett tag att känna att jag kanske rentav var inspanad. Med ett växande självförtroeende, ja nästan lite vaggande gång och med sträckt rygg a´la stelopererad så traskade jag runt och inbillade mig att jag nog var förbannat snygg ändå.

På bussen hem föll slanten ner...Y testade mascara på mig igår och jag har glömt att tvätta bort detta. Herrejisses, det såg förjäkligt ut.

Avslutningsvis...det är snart 3 månader sedan Ulf "Uffe" Larsson lämnade jordelivet. Vill hylla honom med att återpublicera min lilla hyllning...villa i frid uffe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0