Abstinensvarning!

Har lovat Y att kraftigt reducera mitt intag av godis och andra produkter med socker som punkt 1 på innehållsförteckningen.

Vad har jag lovat??????

Försöker just nu lägga upp nån form av inre plan för hur detta ska gå vägen. Just nu innefattar den madrasserade väggar, personlig assistent och manodepresiva läkemedel.

Kanske ska ringa mina arbetskamrater och arbetsledare och förbereda dom på att jag under den närmaste tiden kan komma att uppträda apatiskt och krampa lite då och då.. 


dregel dregel dregel!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va är det med dessa indragningar nästa år på socker...kvinnor har blivit som galna ;-))) hahahaha. Själv föredrar jag socker nästa år också för det har förgyllt detta år sååå bra för mig såå jag är nöjd ;-))))

2009-12-30 @ 14:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0