Sven Otto Littorin

I princip alla bloggar har ju tagit upp Littorin-affären, så jag måste ju götra det jag med, även om det i dagsläget känns så in i h-e inaktuellt. Men men, min åsikt är denna :

Jag tror att köpa-sex-affären bara var en mörkningsmanöver för hans avgång från stadsrådsposten.
den verkliga anledningen måste ha vart ...

 


...det fullkomligen fasansfulla skägget!


Jag tror att partistyrelsen under en tid försökt förmå Littorin att göra det enda rätta, att raka bort detta försök till skägg. När man slutligen inte lyckats så har man kommit fram till att en "köpa-sex-skandal" är det mest skonsamma sättet att mörka denna hårbeklädnad från yttre rymden, som skäl för hans avgång!

Bye bye Littorin, eller var det Latrin han hette???


Kommentarer
Postat av: Anna Hansson

Sex-skandal är ändå inte helt tokigt. Mannen har ju faktiskt en fitta på hakan!

2010-07-18 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0