Kvartsdansk avslöjar...Bidragsfusket!!

Vi har en tid nu läst om det utbredda fusket med bidragspengar från försäkringskassan, som godtyckligt betalats ut till folk som spelat handikappade.




Till att börja med så kan jag inte förstå för min värld hur någon skulle kunna komma på idén ens att välja att spendera resten av sitt liv fejkandes ett grovt handikapp frivilligt. Jag kan ju inte ens fejkhalta så att det ser någorlunda realistiskt ut.

Men men, nu har man uppenbarligen gjort detta och lyckats...ett tag.

MEN...

...det tar inte slut här! denna blogginnehavare kan nu avslöja att bidragsfuskarna har tagit detta till en helt ny nivå. Jag presenterar nedan bildbevis på hur friska unga män spelar gamla tanter och bäbisar för att komma åt extra pension och respektive barnbidrag.

Skrämmande!

På bilden nedan ser vi samma person vid två tillfällen under Torsdagen i sina två "roller".




Detta måste få ett slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0