Postkodslotteriet

0-3602d16c64feae3129cedfbeac958dd5.png


Bara jag som ledsnat på alla dessa reklamutskick från "postkodslotteriet"???


Richard Sjöberg är säkert en hyvens kille, men dena ikonisering av honom börjar nästan få mig att känna en plötslig lust att stjäla ett flygplan och krascha in i hans hus...


Nu menar jag givetvis inte att jag vill dräpa honom, men någon kanske kan tala om för mig hur jag gör för att slippa dessa brev?????


ps...att anmäla mig till postkodslotteriet är icke ett alternativ!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Fatta att vi bor på en gata som vunnit 100.000/lott och de skickar fortfarande varsitt brev till oss. Om vi inte ville vara med innan, är väl motivationen numera mindre än obefintlig och ändå vägrar de ge upp....

2010-01-06 @ 18:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0