Barba-päls??

Funderade lite på en av ungarna i barbapapa-familjen... Den som tvärtemot alla andra ungar (och för all del även päronen) var så hårig :


till höger ----------------------->


Ja, hur kommer detta sig?? Måste ju vara helt omöjligt för den stackarn att inta en annan form som dom andra kan utan att det märks? Ja, en rattmuff kanske, men inte så kul när syrror och bröder kan bli rymdfärjor, bilar, toalettstolar och städer.

 

Kan det rentav vara så att fru Barbamama i själva verket inte jobbade över den där dagen i Mars när kakförsäljaren var på plats på jobbet, nio barbamånader innan den lilla geléklumpens nedkomst?? :

 



Du är härmed misstänkt!!


Kommentarer
Postat av: Hanna Josefine

Hah! Klockrent!

2010-02-03 @ 00:04:30
URL: http://hannajosefine.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag måste säga att jag också har funderat på detta... Det skulle ju kunna vara precis som du säger att det är men som jag såg det har du ju även fått det dementerat, hmmm, frågan är om det inte skulle kunna vara en person med sjukdomen som gör att man är lite hårig.. Barbamamma verkar ju tända på rätt knäppa grejer jag menar vem skulle tända på en stor grisrosa karl som ser ut som en bowlingkägla annars? Så det är kanks ett spår du skulle kunna följa up.. barbamamma <3 cirkusfreaks...



P.s vart fan är kommentarerna rån dig i min blogg då???!!! D.S

2010-02-04 @ 13:52:59
URL: http://isbla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0