Get a haircut....

I brist på annat:

"Artister" som jag lovar att bjuda på ett frisörsbesök om JAG får bestämma ny frilla...

5. Markus Mustonen Trummis i KENT


Dags att göra något åt "Adolf-luggen" nu Markus!
Den prydde dig inte för tre år sedan. Inte heller idag!!


4. IDOL-Kalle


Du har ju talang grabben!!
Låt inte dom polisongerna fortsätta att växa in i din mun och ner i lungorna!!


3. Känd svensk Di...förlåt, artist! (håller stenhårt på allas rätt till anonymitet).

Observera att han här bär crocs...vill påpeka att det INTE är Peter Forsberg även om likheter finns!


2. Bröderna Kaulitz (Tokio Flanell)


Vill inte reta upp så jag nöjer mig med att vädja till Bill att lämna tillbaks påfågeln,
och till Tom att toppluva och keps kan bli lite tjatigt i längden...om man nu inte är gangzta 
i Haparanda i december då!


1. Dead by April. "Band"


ok...jag erkänner. Jag är mest frustrerad att jag inte fick med dom på min lista igår
över förbannat dålig musik. Dom är ju egentligen lite coola grabbarna. Men håll med
om att nr 2 från vänster skulle platsa i Boyzone och killen längst ute till höger ser ut att
vara datspelsjournalist på expressen!! 


Kommentarer
Postat av: Anna

HAhahahh ... svart å den frisyren på dig ..hahha :) .. då hade du kanske kunnat se mer sträng ut kanske :) hur går det annars koordinator Martin !!!? ... du kan inte lägga in ngn på vår avd (avd15). vi har fullt !!! som vanligt ,,,

2009-11-08 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0