Sömngång

Har som en del vet en förmåga att ibland vara uppe och utföra varadliga saker i sömnen av och till. Idag har jag tydligen vart ute i köket och letat efter vårdplatser och patientlistor enligt Y...

Känns allt lite pinsamt detta, men jag ska uppebarligen ha letat igenom låda efter låda och det har uppenbarligen låtit ungefär såhär :

Y - Vad gör du?
M - Jag hittar inte patientlistorna!!
Y - Patientlistorna??
M - Ja!!
Y - Vilka patientlistor??
M - Vilka patienter som går hem!
Y - Men du är hemma nu Martin!
M - Nej!! Jag är på jobbet!!! (frustrerad)
Y- (skrattar)

Det dumma är att jag har ett litet minne av ovanstående och att jag inte kunde förstå varför skratten...ajja!! Har vart två ganska köriga dagar på jobbet, det märks kanske??

Sen hällde jag uppebenbarligen upp en stor skål crunchy med yoghurt, tog med mig till sängen och somnade om med allt kvar i skålen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jobbat för mkt nu martin eller ???????:)när d gått så långt!!!

2009-12-30 @ 23:37:39
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0