Kulvert...

Har nu jobbat snart tre månader inom Akut och Olycksfall. Hur har detta påverkat mitt liv?? Självklart mycket, men kanske framförallt att min förstfödda son ej kommer att få namnet Lucas . Inget ont mot barn med namnet Lucas i sig...finns garanterat jättesöta barn med detta namn, men om någon som läser detta råkar jobba inom akutsjukvården så förstår ni kanske om ni tänker efter en liiiten stund. (en viss maskin man använder vid hjärtstopp)

Nej, därenot så hittade jag ett lysande namn när jag gick från jobbet häromdagen:

 



Ja!! det säger ju sig själv!! "...-God morgon lilla Kulvert" !!


Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha. lucas är annars ett fint namn men jag fattar.

2009-12-07 @ 11:53:43
Postat av: Fanny

kulvert! underbart! "kulle" liksom.

2009-12-07 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0