Ernst Kristchstaugerer

Vem har inte en peronlig relation till Ernst? Mannen med efternamnet som bara inte går att stava (Kirchråger??), och en personlighet som är få förunnad (tack och lov??).

Han har vandrat runt på sina jättesvenska gårdar barfota och bjudit på den ena jättesvenska klyschan efter den andra. Och när man trott att allt har nått sin kulmen med surströmmingsklämmor, falu rödfärg, snappsvisor och midsommarstänger, så har han lyckats ordna fram en påse kubb och en sockerdricka han bjuder hantverkarna på för gott arbete.

Mänskligheten!!

Idag chockar Aftonbladet med följande :




Jag kan inte tro det jag läser och vågar helt enkelt inte klicka på länken...

"Ernst - Jag var psykotisk"

...jag som var helt övertygad om att Ernst ÄR psykotisk!!

Vart skall detta sluta?? Är han en fri man nu?? Jag håller mig inne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0